söndag 13 mars 2011

Utförsäljning o quilt

Hej alla,
Hoppa in på http://www.etthusivitt.se/ som säljer ut sin gårdsbutik och därmed även sin webshop. Man kan bland annat hitta fina band och spetsar.


Så har mina tyger äntligen kommit från USA, har skurit till några av dem idag och ska börja sy i morgon.
Har svårt att tro att jag skär i tyg så här... Jag som hatar allt vad klippa, skära och borra heter.
Jag mår illa när jag måste göra sönder något även om det betyder att något blir fint,  tex en tavla som ska sättas upp på väggen. Tänk om jag ångrar mig och vill ha tavlan någon helt annanstans, då har jag ett hål i väggen. usch och fy hemska tanke.

Nu är tygerna som sagt färdig skurna och i mitt hjärta gör det lite ont. Ska sova nu, hoppas det känns bättre imorgon när jag ska sy ihop dom för att sen skära sönder dom igen *buhuhuhu*

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar